INSIDER FAQ

FAQ

Često postavljana pitanja u INSIDERU

Koliko trenutačno imam bodova?

O stanju vaših bodova obavještavamo Vas na računu i na Vašem korisničkom računu (www.peek-cloppenburg.hr/hr/myaccount/login). Ako imate dodatnih pitanja o Vašem bonusu i iznosu bodova, slobodno se obratite našoj službi za korisničku podršku ([email protected]).


Kako mogu dobiti novu INSIDER karticu u slučaju gubitka ili oštećenja?

U slučaju gubitka Vaše kartice, možete zatražiti novu karticu pod “Zahtjev za fizičku INSIDER karticu” na Vašem računu. Alternativno, možete ispuniti obrazac za promjenu izgubljene kartice u bilo kojoj P&C trgovini. Vaša stara INSIDER kartica bit će blokirana.


Mogu li naknadno bilježiti kupnje na moju INSIDER karticu?

Naravno, Vaše kupnje možete i naknadno evidentirati na Vašem korisničkom računu, pod uvjetom da ste se već zatražili Vašu INSIDER karticu u trenutku kupnje. Da biste to učinili, predočite Vaš račun zajedno s INSIDER karticom na blagajni unutar 6 tjedana od vaše kupnje. Kupnja će odmah biti doznačena na Vaš INSIDER račun. Alternativno, obratite se našoj službi za korisničku podršku ([email protected]).


Kako mogu dobiti mobilnu karticu INSIDER?

Vašoj digitalnoj INSIDER kartici možete pristupiti u pokretu na Vašem pametnom telefonu putem Vašeg INSIDER računa i jednostavno je pokazati na blagajni prilikom kupovine.


Kako mogu otkazati moju karticu INSIDER?

Korisnička kartica mora se otkazati pisanim putem pismom ili e-poštom, jer nam je za brisanje podataka iz pravnih razloga potreban Vaš potpis. Pošaljite nam kratku poruku s Vašom adresom i brojem korisničke kartice na sljedeću adresu: [email protected]. Željeli bismo istaknuti da će sva Vaša prava na bonus nepovratno isteći ako se Vaši podaci izbrišu.


Kako dobivam moju INSIDER karticu?

Karticu INSIDER možete zatražiti u jednoj od naših trgovina ili na www.peek-cloppenburg.hr/hr/myaccount/registration.


Imam pitanje, kritiku ili prijedlog. Kome se mogu obratiti?

Radujemo se Vašoj povratnoj informaciji! Molimo da se obratite našoj službi za korisničku podršku ([email protected]).


Gdje mogu koristiti mogu karticu INSIDER?

Koristite Vašu INSIDER karticu za prikupljanje bodova pri svakoj kupnji u trgovinama Peek & Cloppenburg i Anson's. Jednostavno pokažite Vašu karticu na blagajni pri svakoj kupnji.


Kada dobivam moju osobnu INSIDER karticu?

Osobnu digitalnu INSIDER karticu dobit ćete odmah nakon prijave. Ako želite, dobit ćete i fizičku karticu poštom nekoliko tjedana nakon podnošenja zahtjeva.


Kako mogu aktualizirati moje osobne podatke?

Radujemo se što ćemo ostati u kontaktu s Vama! Molimo da se obratite našoj službi za korisničku podršku ([email protected]) ili ispunite obrazac za promjenu u jednoj od naših trgovina.


Kako mogu postati INSIDER Gold?

Ako ostvarite godišnji promet od najmanje 1.000 eura, dobit ćete ekskluzivni status INSIDER Gold i uživati ​​u dodatnim pogodnostima. Obavijestit ćemo vas o Vašem novom statusu.


Kako mogu sakupljati bodove?

Kao INSIDER, dobit ćete jedan bod na vašem INSIDER računu za svaki euro ostvarenog prometa. Kao INSIDER GOLD dobivate čak 2 boda za svaki euro ostvarenog prometa. Knjiženje se odvija automatski kada predočite Vašu INSIDER karticu na blagajni. INSIDER bodovi koje ste stekli kupnjom u početku se zasebno prikazuju. Nakon razdoblja od dva radna dana, ti će bodovi biti dodani Vašem konačnom stanju bodova.


Što se dogodi s mojim bodovima ako opet zamijenim kupljene artikle?

Ako se kupljena roba zamijeni uz povrat kupovne cijene, jedan ili, kao INSIDER GOLD, dva INSIDER boda bit će odbijeni s vašeg INSIDER računa za svaki euro vrijednosti kupnje.


Promijenio/la sam prezime. Hoću li dobiti novu INSIDER karticu?

Rado ćemo evidentirati izmjenu Vaših podataka. U roku od dva do šest tjedana besplatno ćemo Vam poslati novu korisničku karticu s vašim promijenjenim imenom. Slobodno možete podnijeti promjenu imena putem e-pošte na [email protected].


S koliko godina mogu zatražiti karticu INSIDER?

Preduvjet za ulazak u svijet INSIDER je da ste napunili 18 godina.


Prilikom kojih kupnji mogu sakupljati bodove?

Vašom INSIDER karticom sakupljate bodove pri svakoj kupnji u trgovinama Peek & Cloppenburg i Anson's. Isključena je kupnja bonova, plastičnih/papirnatih vrećica, torbi za odijela, poklon ambalaže i isplata bonova za toalet.


Mogu li artikle kupljene u Anson'su zamijeniti u Peek & Cloppenburgu?

Artikle možete zamijeniti isključivo kod partnera programa kod kojega ste kupili artikle.


Postoji li partnerska kartica, dodatna kartica ili obiteljska kartica?

Ne, naša INSIDER kartica je vezana za jednu osobu.


Kako se mogu prijaviti u svijet INSIDER?

Radujemo se što Vam možemo poželjeti dobrodošlicu u naš INSIDER svijet! Jednostavno ispunite INSIDER prijavu sljedeći put kada posjetite trgovinu Peek & Cloppenburg ili Anson's ili skenirajte QR kod za registraciju.


Mogu li odmah koristiti karticu koja se nalazi u zahtjevu INSIDER?

Da, privremenu INSIDER karticu možete koristiti odmah dok ne dobijete Vašu osobnu karticu. Vaše kupnje već se evidentiraju na vašem INSIDER računu.